piątek, 19 grudnia 2014

Sernik Cioci Joasi

To sernik, który u nas w domu robiony jest OD ZAWSZE i który jest najlepszym sernikiem pod tym i pod każdym innym słońcem. Robię go ja, robi go moja Mama i wprawdzie każdej z nas wychodzi on nieco inaczej, to w każdym wydaniu jest najsmaczniejszym sernikiem ever.

Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi za złe "sprzedawania" rodzinnych przepisów. Całe szczęście moje grono czytelników nie jest duże, więc myślę, że zostanie mi wybaczone :-).

Sernik Cioci Joasi
  • 8 żółtek
  • 100 g roztopionego masła
  • 2 szkl. cukru
  • 1 kg zmielonego białego sera (musi być lekko kwaskowaty, żeby sernik nie był mdły)
  • 2 łyżki mąki kartoflanej
  • olejek migdałowy 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • piana z białek
  • blanszowane migdały
  • skórka pomarańczowa
  • rodzynki
Żółtka utrzeć z cukrem i masłem. Dodawać po łyżce ser, dodać mąkę kartoflaną, proszek i zapach. Na koniec dodać ubitą pianę i bakalie. Piec ok. 1 godziny w 180 stopniach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz